التماس دعا
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵ 23:29 توسط انار
|
سلام.
شب تاسوعاست.
نمیخواستم حسینیه معلی رو از دست بدم، بیرون رفتن امشب رو از دست دادم.
رفت تا شب تاسوعای دیگه.
هرکی رفت برا حضرت عباس عزاداری کرد، من رو هم یاد کنه.
بگین انار دوستتون داره و شرمندتونه🖤
اونطور که باید، امشب اشک نریختم.
