نوشته های وبلاگ
التماس دعا سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵ 23:29 توسط انار  | 

سلام.

شب تاسوعاست.

نمیخواستم حسینیه معلی رو از دست بدم، بیرون رفتن امشب رو از دست دادم.

رفت تا شب تاسوعای دیگه.

هرکی رفت برا حضرت عباس عزاداری کرد، من رو هم یاد کنه.

بگین انار دوستتون داره و شرمندتونه🖤

اونطور که باید، امشب اشک نریختم.


آخرین نوشته ها
پنجشنبه چهارم تیر ۱۴۰۵بانوی صبر 
پنجشنبه چهارم تیر ۱۴۰۵جذبم میشه؟...  
پنجشنبه چهارم تیر ۱۴۰۵شب عاشورا 
چهارشنبه سوم تیر ۱۴۰۵جی پی تی 
چهارشنبه سوم تیر ۱۴۰۵تَرک 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵التماس دعا 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵کمک به مردم ایران 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵مثلا 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵هشتگ 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵هرشب میخونم با سوز و نوا، کربلا میخوام ابالفضل...