نوشته های وبلاگ
نالاحت دوشنبه بیست و پنجم خرداد ۱۴۰۵ 9:47 توسط انار  | 

سلام.

ازین اخبار داغون ناراحتم.

و عصبانی.

فکر کنم باید باز رو بیارم به کانال آقا مصطفا.

چه خوب که آقا مصطفا پول دوست داره و به خاطر تبلیغات تو بله هم فعاله هنوز.

من هنوز تلم رو وصل نکردم. یعنی تو گوشی نمیشه و باید تو لبتاپ برم که حوصله ندارم.

+آموکسی ساعت ۷ رو خواب موندم. بعد کلا نخوردمش.


برچسب‌ها: سیاسی

آخرین نوشته ها
جمعه پنجم تیر ۱۴۰۵ای بابا 
جمعه پنجم تیر ۱۴۰۵ترک 
پنجشنبه چهارم تیر ۱۴۰۵بانوی صبر 
پنجشنبه چهارم تیر ۱۴۰۵جذبم میشه؟...  
پنجشنبه چهارم تیر ۱۴۰۵شب عاشورا 
چهارشنبه سوم تیر ۱۴۰۵جی پی تی 
چهارشنبه سوم تیر ۱۴۰۵تَرک 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵التماس دعا 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵کمک به مردم ایران 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵مثلا