نوشته های وبلاگ
دلسوزی دوشنبه یکم تیر ۱۴۰۵ 9:30 توسط انار  | 

سلام.

یکی از دوستان توی پست بلاگیکسش پرسیده بود تاحالا دلتون برا خودتون سوخته؟(یه همچین چیزی)

من کامنت دادم گفتم آره، حتی گریه هم کردم برا خودم.

این چند وقت هم همینم، با اینکه از خودم خیلی ناراحتم، دلم خیلی برا خودم میسوزه.

شماها چی؟

+من که نشد برم عزاداری. امشبم نمیشه. شما اگه رفتین حتما دعام کنید.

++اگه زحمتتون نمیشه یه صلوات هم برا خوب شدن مریض یکی از دوستام بفرستین.


آخرین نوشته ها
پنجشنبه چهارم تیر ۱۴۰۵شب عاشورا 
چهارشنبه سوم تیر ۱۴۰۵جی پی تی 
چهارشنبه سوم تیر ۱۴۰۵تَرک 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵التماس دعا 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵کمک به مردم ایران 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵مثلا 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵هشتگ 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵هرشب میخونم با سوز و نوا، کربلا میخوام ابالفضل...  
دوشنبه یکم تیر ۱۴۰۵بچه داری 
دوشنبه یکم تیر ۱۴۰۵دلسوزی