دلسوزی
دوشنبه یکم تیر ۱۴۰۵ 9:30 توسط انار
|
سلام.
یکی از دوستان توی پست بلاگیکسش پرسیده بود تاحالا دلتون برا خودتون سوخته؟(یه همچین چیزی)
من کامنت دادم گفتم آره، حتی گریه هم کردم برا خودم.
این چند وقت هم همینم، با اینکه از خودم خیلی ناراحتم، دلم خیلی برا خودم میسوزه.
شماها چی؟
+من که نشد برم عزاداری. امشبم نمیشه. شما اگه رفتین حتما دعام کنید.
++اگه زحمتتون نمیشه یه صلوات هم برا خوب شدن مریض یکی از دوستام بفرستین.
