نوشته های وبلاگ
ضایع سه شنبه نوزدهم خرداد ۱۴۰۵ 9:17 توسط انار  | 

سلام.

خیلی ضایست کامنت ارسال شده رو میتونی توی بلاگیکس حذف کنی. ولی هیچی از توی گفتمانش حذف نمیشه.

+دیروز توی راه سوار موتور کلی گرد و خاک و دود رفت توی چشمم. یکم گریه کنم که اشک چشمم رو تمیز کنه.

من؟ غم؟ ناراحتی؟ نه بابا انار قلبش از سنگه. 😏


آخرین نوشته ها
پنجشنبه چهارم تیر ۱۴۰۵شب عاشورا 
چهارشنبه سوم تیر ۱۴۰۵جی پی تی 
چهارشنبه سوم تیر ۱۴۰۵تَرک 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵التماس دعا 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵کمک به مردم ایران 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵مثلا 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵هشتگ 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵هرشب میخونم با سوز و نوا، کربلا میخوام ابالفضل...  
دوشنبه یکم تیر ۱۴۰۵بچه داری 
دوشنبه یکم تیر ۱۴۰۵دلسوزی