فردا
جمعه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۵ 19:51 توسط انار
|
برچسبها: درهم و برهم
سلام.
فردا تو کانالم مینویسم حاضرشین باهم بریم دندون پزشکی.
دیروز ممبرام رو بردم حرم. 😁
البته خیلی شلوغ بود یه زیارتنامه هم نشد بخونیم.
یه شب دیگه باید برم.
یکی از ممبرا هم اومده مشهد... شاید اگه شد برم دیدنش.
امشبم دعوت شدیم یه جایی که بگم باز زهرا دعوام میکنه که چرا گفتی.
دوستان قدیم زهرا مگه هنوز اینجا رو میخونید؟... نخونید دیگه.
برچسبها: درهم و برهم
