نوشته های وبلاگ
فردا جمعه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۵ 19:51 توسط انار  | 

سلام.

فردا تو کانالم مینویسم حاضرشین باهم بریم دندون پزشکی.

دیروز ممبرام رو بردم حرم. 😁

البته خیلی شلوغ بود یه زیارتنامه هم نشد بخونیم.

یه شب دیگه باید برم.

یکی از ممبرا هم اومده مشهد... شاید اگه شد برم دیدنش.

امشبم دعوت شدیم یه جایی که بگم باز زهرا دعوام میکنه که چرا گفتی.

دوستان قدیم زهرا مگه هنوز اینجا رو میخونید؟... نخونید دیگه.


برچسب‌ها: درهم و برهم

آخرین نوشته ها
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵هرشب میخونم با سوز و نوا، کربلا میخوام ابالفضل...  
دوشنبه یکم تیر ۱۴۰۵بچه داری 
دوشنبه یکم تیر ۱۴۰۵دلسوزی 
یکشنبه سی و یکم خرداد ۱۴۰۵بی لیاقت 
یکشنبه سی و یکم خرداد ۱۴۰۵خدا رحم کنه قیچی جراحیش جا نمونه 
یکشنبه سی و یکم خرداد ۱۴۰۵بلاگیکس 
یکشنبه سی و یکم خرداد ۱۴۰۵چسب زخم❌چسب خون✔️ 
شنبه سی ام خرداد ۱۴۰۵دلسوخته 
شنبه سی ام خرداد ۱۴۰۵وقتی قسمتت نیست.  
شنبه سی ام خرداد ۱۴۰۵خوش خیال