نوشته های وبلاگ
بهانه گیر جمعه بیست و نهم خرداد ۱۴۰۵ 18:46 توسط انار  | 

سلام.

در لوس ترین و بهانه گیر ترین حالت خودمم.

طفلک بچه مردم.

البته که تقصیر خودشه.

+میگم امسال بریم کربلا.

میگه پول ندارم.

تو بخواه، امام حسین جورش میکنه.

میگه باشه میخوام. گرمه، هلاک میشین.

میگم مگه فلان تحلیل رو نداری از وضعیت چند ماه دیگه، شاید سال آخری باشه که بشه رفت.

میگه زهرا که عروس شد، کی میخواد بچه ها رو نگه داره؟

میگم تو بخواه.

میگه باشه.

یکم بعد میگم اتوبوسای فلانجا امسالم ثبتنام دارن؟

میگه نمیدونم، شاید، براچی؟

میگم ثبتنام کنیم بریم دیگه.

میگه عشقم تو نمیتونی دووم بیاری توی اتوبوس. سختته.

میگم شاید تونستم ☹️نمیخوای من رو ببری یه بار کربلا؟ میخوای آرزو به دل بمیرم؟

++دعا بنمایید برای یک کربلا نرفته. امسال بره.


برچسب‌ها: محرم

آخرین نوشته ها
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵هشتگ 
سه شنبه دوم تیر ۱۴۰۵هرشب میخونم با سوز و نوا، کربلا میخوام ابالفضل...  
دوشنبه یکم تیر ۱۴۰۵بچه داری 
دوشنبه یکم تیر ۱۴۰۵دلسوزی 
یکشنبه سی و یکم خرداد ۱۴۰۵بی لیاقت 
یکشنبه سی و یکم خرداد ۱۴۰۵خدا رحم کنه قیچی جراحیش جا نمونه 
یکشنبه سی و یکم خرداد ۱۴۰۵بلاگیکس 
یکشنبه سی و یکم خرداد ۱۴۰۵چسب زخم❌چسب خون✔️ 
شنبه سی ام خرداد ۱۴۰۵دلسوخته 
شنبه سی ام خرداد ۱۴۰۵وقتی قسمتت نیست.