بهانه گیر
جمعه بیست و نهم خرداد ۱۴۰۵ 18:46 توسط انار
|
برچسبها: محرم
سلام.
در لوس ترین و بهانه گیر ترین حالت خودمم.
طفلک بچه مردم.
البته که تقصیر خودشه.
+میگم امسال بریم کربلا.
میگه پول ندارم.
تو بخواه، امام حسین جورش میکنه.
میگه باشه میخوام. گرمه، هلاک میشین.
میگم مگه فلان تحلیل رو نداری از وضعیت چند ماه دیگه، شاید سال آخری باشه که بشه رفت.
میگه زهرا که عروس شد، کی میخواد بچه ها رو نگه داره؟
میگم تو بخواه.
میگه باشه.
یکم بعد میگم اتوبوسای فلانجا امسالم ثبتنام دارن؟
میگه نمیدونم، شاید، براچی؟
میگم ثبتنام کنیم بریم دیگه.
میگه عشقم تو نمیتونی دووم بیاری توی اتوبوس. سختته.
میگم شاید تونستم ☹️نمیخوای من رو ببری یه بار کربلا؟ میخوای آرزو به دل بمیرم؟
++دعا بنمایید برای یک کربلا نرفته. امسال بره.
برچسبها: محرم
