فکر کنم شب بریم 😂
چهارشنبه بیستم خرداد ۱۴۰۵ 12:43 توسط انار
|
سلام.
پیام دادم میگم خوابی؟
زنگ زده میگه خونه ننه ام، یه چیزی بپز بیام بخوریم، بریم دولت آباد.
فکر کنم باز قراره بریم یه نقطه کور به خاطر توت.
خدایا شکرت امسال این میوه کوچولوی رایگان رو زیاد قسمتمون کردی.
+چرخ خیاطیم خراب شد. منتظر بودم بچه مردم بیاد کشباف رو از زیر چرخ در بیاره 🫤
پاشم قابلمه ها رو بشورم. 😫
