نوشته های وبلاگ
توموم یکشنبه بیست و چهارم خرداد ۱۴۰۵ 17:35 توسط انار  | 

سلام.

بلاخره با دندونی پر درد اومدم خونه.

نمیدونم چی بخورم.

یه لقمه نون گرم خوردم و بعدش استامینوفن.

ساعت ۷ میخوام آموکسی سیلین بخورم تا هر ۶ ساعت بیدار باشم.

گچنمه. شب سوپ بذارم.

بچه مردم میگه یکم دیگه از درد و گشنگی هاپو میشی. حرم نمیتونیم بریم.

ولی من میخواستم یه دوست اصفهانی رو ببینم بشینم برام حرف بزنه، لذت ببرم ☹️

خوابم میاد. هنوز نماز نخوندم.


آخرین نوشته ها
دوشنبه یکم تیر ۱۴۰۵دلسوزی 
یکشنبه سی و یکم خرداد ۱۴۰۵بی لیاقت 
یکشنبه سی و یکم خرداد ۱۴۰۵خدا رحم کنه قیچی جراحیش جا نمونه 
یکشنبه سی و یکم خرداد ۱۴۰۵بلاگیکس 
یکشنبه سی و یکم خرداد ۱۴۰۵چسب زخم❌چسب خون✔️ 
شنبه سی ام خرداد ۱۴۰۵دلسوخته 
شنبه سی ام خرداد ۱۴۰۵وقتی قسمتت نیست.  
شنبه سی ام خرداد ۱۴۰۵خوش خیال 
جمعه بیست و نهم خرداد ۱۴۰۵بهانه گیر 
جمعه بیست و نهم خرداد ۱۴۰۵