توموم
یکشنبه بیست و چهارم خرداد ۱۴۰۵ 17:35 توسط انار
|
سلام.
بلاخره با دندونی پر درد اومدم خونه.
نمیدونم چی بخورم.
یه لقمه نون گرم خوردم و بعدش استامینوفن.
ساعت ۷ میخوام آموکسی سیلین بخورم تا هر ۶ ساعت بیدار باشم.
گچنمه. شب سوپ بذارم.
بچه مردم میگه یکم دیگه از درد و گشنگی هاپو میشی. حرم نمیتونیم بریم.
ولی من میخواستم یه دوست اصفهانی رو ببینم بشینم برام حرف بزنه، لذت ببرم ☹️
خوابم میاد. هنوز نماز نخوندم.
